مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-26سياسي

رقابت یک میلیون نفر برای 10 هزار صندلی طلایی


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کنکور را نمی توان حذف کرد، گفت: 10 هزار صندلی طلایی داریم که یک میلیون نفر می خواهند آنجا بنشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه به وقت ایران شبکه آموزش، اظهار کرد: بحث هم به موضوع ساماندهی کنکور وارد شده است که در گروه های خاصی خیلی زحمت کشیدند و تلاش دارند که ورود کنند و کنکور را به نحوی به طرف بهتر شدن اصلاح کنند.

* نامه به رییس جمهور برای معطل ماندن تغییرات کنکور تا استقرار دولت بعد منادی ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بگویم در دو جلسه متوالی که برگزار شد، از این مفاد ده گانه، مواردی به تصویب رسید؛ همچنین قرار بود دوشنبه هفته قبل همه موارد بررسی شود که نشد.

  وی افزود: بنده به همراه آقای شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نامه ای را به آقای عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین به رییس جمهور نوشتیم که این مسأله فعلا بماند چون لازمه اجرای تحول و نحوه اجرایش، این است که سه وزیر آموزش و پرورش، آموزش عالی و بهداشت با هم هماهنگ باشند و از سوی دیگر چون دولت در حال تغییر است، باید کسانی که جدید می آیند این موضوع را پیگیری کند تا این مسأله جلو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت یک میلیون نفر برای 10 هزار صندلی طلایی

رقابت یک میلیون نفر برای 10 هزار صندلی طلایی