مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-26پزشكي

توسعه همکاری های علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جمهوری قرقیزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه ریزی برای توسعه همکاری های علمی و درمانی این دانشگاه با جمهوری قرقیزستان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه ریزی برای توسعه همکاری های علمی و درمانی این دانشگاه با جمهوری قرقیزستان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در دیدار با معاون رییس جمهور قرقیزستان و نماینده وزارت بهداشت این کشور با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی سمنان یک دانشگاه بین المللی است، اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از دانشجوهای غیر ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مشغول تحصیل هستند.

همچنین در حوزه درمان نیز، مراکز درمانی این دانشگاه موفق به دریافت مجوز پذیرش بیماران بین الملل شده است که این امر نشاندهنده جایگاه برتر علمی و ارائه خدمات فوق تخصصی این دانشگاه است.

دکتر نوید دانایی گفت: انتظار می رود با تعامل و همکاری بیشتر با سایر کشورها خدمات بهداشتی درمانی این کشورها نیز توسعه یابد که تاسیس کلینیک درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کشور قرقیزستان حاصل این تعاملات است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در چند سال اخیر در حوزه سلامت استان سمنان دستاوردهای بزرگی داشته افزود: توسعه روابط استان سمنان با سایر کشورها، به ارتقای بیش ار پیش حوزه درمان و سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جمهوری قرقیزستان

توسعه همکاری های علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جمهوری قرقیزستان