مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-26اقتصادي

میزان بدهی شهرداری نهاوند 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است


در حال حاضر میزان بدهی شهرداری 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است که آن هم بابت طلب پیمانکاران و دیگر برنامه های عمرانی شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، محمد حسین پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشد بودجه مصوب شهرداری نهاوند طی سال های 97 تاکنون که به حدود 100 میلیارد تومان رسیده باعث شد که درجه این شهرداری از هشت به 9 ارتقا یابد.

وی افزود: برای ارتقای جایگاه و درجه شهرداری معمولا دو آیتم وجود دارد که یکی میزان جمعیت شهری و دیگری بودجه مصوب و تحقق یافته شوراست که خوشبختانه این امر در نهاوند عملی شده است .

شهردار نهاوند به مزایای ارتقا، درجه شهرداری ها برای رشد اعتبارات عمرانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه جذب بودجه و اعتبارات بر اساس درجه بندی شهرداری ها صورت می گیرد لذا ارتقای درجه شهرداری نهاوند به عنوان یکی از اهداف توسعه شهر در دست اقدام قرار گرفت  که طی سه سال گذشته دنبال و امسال تحقق یافت.

شهردار نهاوند گفت: از دیگر مزایای ارتقای درجه شهرداری علاوه بر قابلیت جذبه بودجه و اعتبارات بیشتر می توان در سطح شهر یک منطقه شهری ایجاد کرد تا اجرای کارهای عمرانی شتاب بیشتری بگیرد .

وی افزود: در سال 97 مجموع اعتبارات مصوب شهرداری 25 میلیارد و 900 میلیون تومان بود که میزان تحقق آن 35 میلیارد تومان یعنی 9 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان بدهی شهرداری نهاوند 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است

میزان بدهی شهرداری نهاوند 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است