مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-26سياسي

در سوگ یک سیاستمدار اخلاقی


خواجوی از انقلابیون قبل از از انقلاب بود که علیه استبداد پهلوی مبارزه کرد و طعم تلخ زندان و شکنجه استبداد را چشید، پس از انقلاب نه تنها بر سفره انقلاب، - پایگاه خبری جماران: علی خواجوی، معلم و سیاستمدار محبوب و با اخلاق کشور، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور و رییس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، به دیار حق شتافت.

او یک معلم و فرهنگی برجسته بود که زیســتی شرافتمندانه و مومنانه داشت، قبل از تعلیم دیگران، معلم نفس خویشتن بود.

به خوبی دریافته بود که انسان محور توسعه است و توسعه کشور از رهگذر تربیت و توسعه انسان ممکن و میسور خواهد شد، لذا مسئوالنه و عاشقانه در توسعه انسانی و تربیت جوانان کوشید.

خواجوی از انقلابیون قبل از از انقلاب بود که علیه استبداد پهلوی مبارزه کرد و طعم تلخ زندان و شکنجه استبداد را چشید، پس از انقلاب نه تنها بر سفره انقلاب، سهم خواهی نکرد، بلکه جان و مال و آبروی خود را وقف آرمانهای انقلاب و مصالح کشور و ملت کرد.

او سیاســتمداری اخلاق محور بود و با الهام از آموزه هایی دینی، آموخته بود که سیاســت میبایست تابع و برآمده از اخلاق باشد، سیاســت منهای اخلاق را، از بزرگترین خطرهایی میدانست که حیات سیاسی جامعه را تباه میسازد، به کلام پیامبرش رسول اکرم ص باورداشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ یک سیاستمدار اخلاقی

در سوگ یک سیاستمدار اخلاقی