مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-26اقتصادي

میوه های شیرین؛ قیمت های کمرشکن/تلخ کامی گچسارانی ها در بازار میوه فروشان


قیمت میوه در شهرستان گچساران نسبت به شهرهای همجوار بسیار بالاتر است و همین کام مردم را تلخ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ این روزها مردم در کنار دغدغه ویروس کرونا به گرانی میوه که شاید در گذشته های نه چندان دور تهیه آن یکی از پیش پا افتاده ترین دغدغه ها بوده، می اندیشند.

در گچساران این شهرستان گرمسیر نفتی که دکل های برافراشته نفت در اطراف آن به این شهرستان اسم پر مسمای بام نفتی را داده، صدای نارضایتی مردم از گرانی قیمت میوه در آمده است.

گرانی میوه در این شهرستان با نرخ های سرسام آور همچنان با تاخت و تاز افسار گسیخته خود کام مردم را تلخ تر از زهر کرده است.

حال مردم گچساران در کنار فکر گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها باید به فکر بالا بودن قیمت میوه ها و مشکلات تهیه آن برای خود و خانوادهایشان نیز باشند.

با یک نگاه گذرا و سطحی به مغازه های میوه فروشی در گچساران با تفاوت و رقابت در نرخ های بالا روبرو می شوید، قیمت های بالایی که باعث شده تا مردم با نگاهی تلخ و آهی از درون از کنار این مغازه ها عبور کرده و یا منتظر پایین آمدن کیفیت میوه ها و پایین آمدن قیمت آن باشند.

در یک گذر چند ساعته از میوه فروشی های شهر گچساران و گفت وگو با برخی شهروندان متوجه شدیم اغلب مغازه داران در گرانفروشی میوه و تره بار گوی سبقت را از دیگر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های شیرین؛ قیمت های کمرشکن/تلخ کامی گچسارانی ها در بازار میوه فروشان

میوه های شیرین؛ قیمت های کمرشکن/تلخ کامی گچسارانی ها در بازار میوه فروشان