مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-26سياسي

شرایط خاص اربعین به دلیل گرما و کرونا/آب پایدار نیاز پایانه مهران


استاندار ایلام با اشاره به اینکه تامین آب پایدار، رعایت پروتکل ها و انجام واکسیناسیون اولویت های برگزاری اربعین است، گفت: کرونا و وضعیت گرما اربعین امسال را وارد شرایط خاص کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیشترین مخاطرات اربعین در حوزه دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد، از استقرار بیمارستان سیار با تمام امکانات از سوی ستاد اجرای فرمان حضرت امام در مهران خبر داد و گفت: باید تلاش کرد تا امکانات و زیرساخت های حوزه سلامت در پایانه مرزی مهران تکمیل شود.

احتمال برگزاری مراسم اربعین امسال به 2 روش نوذری گفت: اعتبارات اربعین امسال به صورت 100 درصدی تخصیص می یابد، با توجه به محدودیت منابع و اینکه اعتبارات استانی در حوزه زیرساختی هزینه می شود، ضرورت دارد کمیته ها از طریق وزارتخانه ها پیگیر اعتبارات ملی باشند تا منابع جدیدی را به اربعین تزریق کنیم.

وی با اشاره به احتمالات برگزاری اربعین و تردد زوار گفت: در صورت برگزاری مراسم اربعین امسال دو رویه وجود دارد یا به صورت محدود و با ساختاری جدید در قالب کاروان هایی با رعایت پروتکل های ویژه و تاییدیه واکسیناسیون انجام می گیرد و یا به مانند سنوات قبل با تعداد نامحدود با این تفاوت که تمام کسانی که شرکت می کنند باید واکسینه شده باشند، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خاص اربعین به دلیل گرما و کرونا/آب پایدار نیاز پایانه مهران

شرایط خاص اربعین به دلیل گرما و کرونا/آب پایدار نیاز پایانه مهران