مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-27سياسي

تلاش منتخبان دور ششم شورای شهر ارومیه برای انتخاب شهردار جدید


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: جلسات غیررسمی انتخاب شهردار توسط منتخبان دور ششم شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار می شود که تا کنون حدود 18 نفر انتخاب شده اند که در صورت تایید شدن این افراد از سوی منتخبان مردم، - حسین پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص گزینه های مطرح برای شهرداری ارومیه در دوره ششمین شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: جلسات غیررسمی برای دور ششم در زمینه انتخاب شهردار برگزار شده است و این جلسات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بنا داریم در این انتخاب بیش از پیش دقت شود، تصریح کرد: روش این دوره شورا، روش فراخوان برای ثبت نام داوطلبان نیست ولی اعضای شورا، افراد شاخص ملی و محلی را معرفی و مطرح کرده اند و سابقه و توانمندی این افراد در دست بررسی است.

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: تاکنون 30 نفر برای این پست مطرح شده اند که سابقه و مدارک این افراد براساس آیین نامه ها بررسی شده است که از این تعداد 12 نفر شرایط اولیه را نداشتند.

پناهی ادامه داد: در مجموع حدود 18 نفر گزینه نهایی باقی مانده که در صورت تطبیق مدارک،  بررسی سوابق و انتخاب، در دوره بعدی شورا، برای ارائه برنامه در صحن شورا دعوت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش منتخبان دور ششم شورای شهر ارومیه برای انتخاب شهردار جدید

تلاش منتخبان دور ششم شورای شهر ارومیه برای انتخاب شهردار جدید