مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-27اقتصادي

واریز اعتبار سازمان هدفمندی برای تامین آب شرب استان خوزستان


مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها از پرداخت 575 میلیارد تومان برای مقابله با تنش آبی وتامین آب شرب استان خوزستان از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها خبر داد.

- به نقل از سازمان هدفمندی یارانه ها، امید حاجتی مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به مصوبه 28 تیر ماه 1400 هیأت دولت به منظور مقابله با تنش آبی استان خوزستان و تأمین آب شرب این استان تعیین شده بود، از پرداخت مبلغ 575 میلیارد تومان در 28 تیرماه 1400 خبر داد.

وی بیان کرد این مبلغ برای کاهش اثرات خشکسالی و آبرسانی به عشایر غیور و روستاییان استان، مقابله با تنش آبی و تأمین آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی و لایروبی کانال ها از محل تبصره 14 قانون بودجه کل کشور در سال 1400 و از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت شد.

حاجتی با اشاره به یکی از اولویت های مربوط به این منابع که شامل پرداخت مابقی خسارات ناشی از سیلاب فروردین سال 1398 به کشاورزان و دامداران استان خوزستان می باشد گفت: با اختصاص این منابع، مطالبات کشاورزان آسیب دیده از سیلاب سال 1398 بطور 100 در صد پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمادگی دارد تا مابقی منابع مربوط به اعتبارات مصوب هیأت دولت ویژه استان خوزستان را تأمین و اختصاص دهد بیان داشت: تخصیص این منابع، بستگی به عملکرد دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز اعتبار سازمان هدفمندی برای تامین آب شرب استان خوزستان

واریز اعتبار سازمان هدفمندی برای تامین آب شرب استان خوزستان