مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-27سياسي

نام گذاری6 کتابخانه عمومی به نام شهدا در زنجان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از عضویت رایگان خانواده های شهدا در کتابخانه های استان به مناسبت کنگره 3535 شهید خبر داد و گفت: همچنین 6 کتابخانه هم به نام شهدا نام گذاری خواهد شد.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بحث کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، توفیقی بزرگی برای پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا داریم، تصریح کرد: وجود شهدا نعمتی است که در اختیار مردم و مسؤولین قرار داده شده، تا بتوانیم از حضور شهدا بهره مند شویم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه شهدا بهترین دارایی خود، یعنی جانشان را ایثار کردند، افزود: شهدای دفاع مقدس همواره چراغ روشنگری برای زندگی همه ما هستند.

وی با اشاره به برنامه های محوله کنگره 3535 به نهاد کتابخانه ها ادامه داد: چهار عنوان برنامه به نهاد کتابخانه های عمومی محول شده که برگزاری جلسات نقد کتاب دفاع مقدس با حضور نوجوانان از جمله این برنامه ها است.

نیک بخش از افتتاح 6 کتابخانه در ایام کنگره، مزین به نام شهدا در سطح استان خبر داد و افزود: این کتابخانه ها عمدتا در مناطق محروم به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری6 کتابخانه عمومی به نام شهدا در زنجان

نام گذاری6 کتابخانه عمومی به نام شهدا در زنجان