مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-27اقتصادي

طرح «سرباز ماهر» با همراهی جهاد دانشگاهی در قزوین اجرا می شود


طرح سرباز ماهر طرح جدیدی است که با همراهی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می شود، با توجه به بررسی های صورت گرفته تاکنون اغلب سربازان متناسب با دوره گذرانده شده وارد بازار کار شدند اما آمار دقیق آن در دست بررسی است.

- طرح سرباز ماهر با همراهی جهاد دانشگاهی در قزوین اجرا می شود ایسنا/قزوین مدیر آموزش یک شرکت صنعتی گفت: طرح سرباز ماهر طرح جدیدی است که با همراهی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می شود، با توجه به بررسی های صورت گرفته تاکنون اغلب سربازان متناسب با دوره گذرانده شده وارد بازار کار شدند اما آمار دقیق آن در دست بررسی است.

امیر رجب پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح سرباز ماهر، تصریح کرد: مهارت آموزی کارکنان وظیفه به دنبال این است که در فرصتی که کارکنان وظیفه، خدمت سربازی را طی می کنند، مهارت تخصصی شامل برخی از دوره ها آموزش داده شود تا در آینده این افراد بتوانند با آمادگی مناسبی به بازار کار راه پیدا کنند.

وی افزود: در این دوره ها سعی می شود به صورت کلی فضای کسب وکار و فضای زندگی شبیه سازی شود، در مباحث تخصصی ما به دنبال برگزاری دوره هایی هستیم که در آینده بازار کار داشته باشد درواقع ظرفیت سنجی می کنیم که در استان قزوین بازار کار به چه مهارت هایی نیاز دارد و همان دوره ها را برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سرباز ماهر» با همراهی جهاد دانشگاهی در قزوین اجرا می شود

طرح «سرباز ماهر» با همراهی جهاد دانشگاهی در قزوین اجرا می شود