مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-27سياسي

مشارکت نیکوکاران خراسانی برای خرید 110 تانکر آب در خوزستان


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل کم آبی گریبان گیر هموطنان خوزستانی شده است، گفت: نیکوکاران استان، برای خرید 110 تانکر آب ویژه این هموطنان مشارکت لازم را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان رضوی، حبیب الله آسوده در تشریح برنامه های کمیته امداد استان در هفته ولایت اظهار کرد: خدمات مختلف کمیته امداد خراسان رضوی به نیازمندان در بخش اطعام، قربانی، توزیع سبدکالا، شناسایی نیازمندان سادات، تجلیل از حامیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با هفته ولایت درحال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: پیش بینی شده است تا یک میلیون و 110 هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و کمیته امداد و دستگاه های مختلف طبخ و توزیع شود.

وی از توزیع 20 هزار سبد کالا شامل اقلام ضروری خوراکی در استان در هفته ولایت خبر داد و ابراز کرد: با مشارکت خیران 5 هزار رأس دام سبک و سنگین قربانی و گوشت حاصل از آن تا عید غدیر بین  نیازمندان توزیع می شود.

آسوده به طرح اکرام ایتام و باز می گردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کم آبی گریبان گیر هموطنان خوزستانی شده است، ادامه داد: نیکوکاران، برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نیکوکاران خراسانی برای خرید 110 تانکر آب در خوزستان

مشارکت نیکوکاران خراسانی برای خرید 110 تانکر آب در خوزستان