مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-27اجتماعي

افزایش سواد سلامت از اولویت های آموزش و پرورش است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، افزایش سواد سلامت را یکی از اولویت های آموزش و پرورش گفت که مدیران کل آموزش و پرورش استان ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

- ایسنا/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، افزایش سواد سلامت را یکی از اولویت های آموزش و پرورش گفت که مدیران کل آموزش و پرورش استان ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

افشین خوش گوا امروز (5مرداد) در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و تبعات منفی ناشی از آن،آنچه بیش از همه نمود داشت، سطح پایین سواد سلامت و آگاهی های حداقلی هم دانش آموزان و هم والدین آن ها بود که در نحوه مواجهه و مقابله با ویروس کرونا مشکلاتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه در حوزه سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اقدامات و راهکارهایی به ویژه در زمینه تهیه محتوا جهت ارتقای سواد سلامت مخاطبین تهیه و ابلاغ شد و در سطح استان ها نیز دوره ها و کارگاه های آموزشی برگزار شد اما چون بحث سلامت و بهداشت تا قبل از کرونا در سطوح مختلف آموزش و پرورش جدی گرفته نشده بود، ما شاهد اثرگذاری حداقلی این اقدامات بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد سلامت از اولویت های آموزش و پرورش است

افزایش سواد سلامت از اولویت های آموزش و پرورش است