مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-27بين الملل

معافیت مالیاتی سازمان های آمریکایی حامی شهرک سازی اسراییل لغو شود


شماری از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر خزانه داری این کشور خواستار لغو معافیت مالیاتی آن دسته از سازمان های آمریکایی که از شهرک سازی های اسراییل حمایت مالی می کنند، - به نقل از القدس العربی، رشیده طلیب نماینده فلسطینی تبار کنگره ایالات متحده آمریکا در نامه ای خطاب به جنت یلن وزیر خزانه داری این کشور خواستار لغو معافیت مالیاتی سازمان هایی شد که از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی حمایت مالی می کنند.

بر اساس این گزارش، این نماینده کنگره آمریکا در نامه به وزیر خزانه داری این کشور، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان را غیر قانونی توصیف کرد.

شماری از نمایندگان کنگره آمریکا نیز نامه طلیب به یلن را امضاء کرده اند.

در نامه رشیده طلیب که به امضای شماری از نمایندگان کنگره آمریکا رسیده است، نسبت به حمایت های مالی انجمن های خیریه آمریکا از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شده است.

در نامه مذکور آمده است: انجمن های خیریه در آمریکا به صورت مستقیم بخش عمده ای از هزینه های شهرک سازی های اسراییل را تأمین می کنند.

این نقض قوانین بین المللی است.

این درحالی است که پیشتر اعلام شده بود که انجمن های خیریه در آمریکا در حد فاصل میان سال های 2009 تا 2013 بیش از 220 میلیون دلار به شهرک سازی های رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی سازمان های آمریکایی حامی شهرک سازی اسراییل لغو شود

معافیت مالیاتی سازمان های آمریکایی حامی شهرک سازی اسراییل لغو شود