مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-27ورزشي

حضور در لیگ های معتبر اروپایی بسکتبال بزرگ ترین آرزوی من است


بازیکن تیم ملی بسکتبال امید کشور در حال حاضر تنها آرزوی حرفه ای خود را در ورزش بسکتبال بازی در تیم های بزرگ اروپایی ذکر کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بازیکن تیم ملی بسکتبال امید کشور در حال حاضر تنها آرزوی حرفه ای خود را در ورزش بسکتبال بازی در تیم های بزرگ اروپایی ذکر کرد.

سجاد پذیرفته در گفت وگو با ایسنا در خصوص شروع فعالیت خود در رشته بسکتبال اظهار کرد: از سال 86 و در 11 سالگی وارد رشته ورزشی بسکتبال شدم و در سال 87 با تیم آموزشگاهی بسکتبال اهر در مسابقات استانی شرکت و در سال 88 به عنوان بهترین بازیکن استان انتخاب شدم؛ همچنین در سال 90 بعد از بازی در قهرمانی کشور به اردوی تیم دانش آموزی دعوت شدم و بین سالهای 91 تا 92 در لیگ دسته یک استانی و سوپرلیگ در تیم شهرداری تبریز به عنوان جوانترین بایکن و پدیده سوپر لیگ کشورانتخاب شدم.

وی افزود: بعد از بازی در تیم شهرداری تبریز جواز حضور در تیم ملی جوانان را کسب و در مسابقات جهانی کشور صربستان به همراه این تیم شرکت کردم و سپس در سال 93 به همراه تیم شهرداری تبریز قهرمان سوپرلیگ ایران شدم که این قهرمانی آغازی شد برای حضور در اردوی تیم ملی امید کشور و اعزام به مسابقات ویلیام جونز در کشور چین.

وی ادامه داد: به دلیل کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات ویلیام جونز و انجام بازی های خوب در این مسابقات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در لیگ های معتبر اروپایی بسکتبال بزرگ ترین آرزوی من است

حضور در لیگ های معتبر اروپایی بسکتبال بزرگ ترین آرزوی من است