مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-27سياسي

ضرب الاجل محیط زیست فارس برای رفع کامل بوی بَد شرق شیراز


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای رفع کاستی هایی که منجر به انتشار بوی نامطبوع فاضلاب منتشر شده در بخش های گسترده شرق و جنوب شرق و خصوصا فرودگاه شیراز شده است، - ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای رفع کاستی هایی که منجر به انتشار بوی نامطبوع فاضلاب منتشر شده در بخش های گسترده شرق و جنوب شرق و خصوصا فرودگاه شیراز شده است، ضرب الاجل 2 ماهه تعیین کرد.

حمیدظهرابی پس از بازدید از نقاطی که فاضلاب خام بهداشتی وارد محوطه فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز می شود و بررسی اقدامات انجام شده، با تاکید بر اینکه دفع نامناسب فاضلاب علاوه بر مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی باعث پراکنش بوی نامطبوع در فرودگاه شده بود که این زیبنده شهر شیراز نیست، بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی پروژه های باقیمانده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، ظهرابی اعلام کرد که با پیگیری های انجام شده طی سال گذشته، قدم های مثبتی برای الزام مدیریت صحیح فاضلاب در مجموعه فرودگاه شهید دستغیب، برداشته شده است.

او در عین حال گفت: مراکز نظامی مجاور این فرودگاه و سایر کاربری ها و شرکت های مستقر در مجموعه فرودگاه حداکثر ظرف مدت دو ماه باید نسبت به تکمیل و مرمت شبکه های داخلی جمع آوری فاضلاب بهداشتی خود و مدیریت اصولی آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل محیط زیست فارس برای رفع کامل بوی بَد شرق شیراز

ضرب الاجل محیط زیست فارس برای رفع کامل بوی بَد شرق شیراز