مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-27اقتصادي

آیا رمزارزها بی اعتبار خواهند شد؟


آیا تابه حال به این فکر کرده اید که چرا ارزهای رمزپایه باارزش هستند، زیرا پرداخت غیرقابل ردیابی ارزش زیادی برای هکرهای باج افزار ( Ransomware، - ایسنا/خراسان رضوی آیا تابه حال به این فکر کرده اید که چرا ارزهای رمزپایه باارزش هستند، زیرا پرداخت غیرقابل ردیابی ارزش زیادی برای هکرهای باج افزار ( Ransomware، گونه ای از بدافزارها هستند که دسترسی به سامانه را محدود می کنند و ایجادکننده آن برای برداشتن محدودیت درخواست باج می کند)، مجرمان اینترنتی و پولشویی ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازد هیل، دلار، یورو و ین توسط خزانه داری کشورها پشتیبانی می شود.

اگر کسی ارز رمزنگاری شده تولید می کند، صرفا هدفش متقاعد کردن دیگران در مورد ارزش آن است، اما آیا این رمزارز قابل استفاده برای مبادله است؟ مقامات بانک بین المللی می گویند: ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین دارایی های سوداگرانه و نه پول قابل استفاده پایدار هستند.

رابرت آ.

منینگ یکی از اعضای ارشد مرکز استراتژی و امنیت برنت اسکوکروت در شورای آتلانتیک که از سال 2001 تا 2004 مشاور ارشد معاون امور خارجه در امور جهانی، از سال 2004 تا 2008 عضو ستاد برنامه ریزی سیاست های وزارت امورخارجه ایالات متحده و از 2008 تا 2012 در گروه آینده استراتژیک شورای اطلاعات ملی بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر اپیدمی حملات باج افزاری بسیار مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رمزارزها بی اعتبار خواهند شد؟

آیا رمزارزها بی اعتبار خواهند شد؟