مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-27اقتصادي

بی‎عدالتی یا رانت خواری در حمایت های میلیاردی کرونایی دولت


رییس جامعه هتلداران یزد با بیان این که رییس جمهور منتخب باید جلوی ضربات بیشتر به گردشگری را بگیرد، در مورد بی عدالتی در حمایت های دولت در ارائه تسهیلات کرونایی انتقاد کرد و تسهیلات میلیاردی ایرلاین ها در قبال تسهیلات ناچیز گردشگری را رانت دانست.

- سیدامیر ناصر طباطبایی در گفت وگوی مجازی اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران با اشاره به لزوم نقش آفرینی رییس جمهور منتخب در جلوگیری از ضربه های بیشتر به گردشگری، گفت: رییس جمهور جلوی ضربات گردشگری را بگیرد و در خصوص بیمه و آب و برق ها که عدد بزرگی در مقابل حجم اقتصاد ایران نیست، اقدام کند.

وی به ضررهای گردشگری اشاره کرد و گفت: اگر دولت جدید و تیم اقتصادی رییس جمهور منتخب کاری برای گردشگری نکند، با تعداد زیادی هتلدار و فعال گردشگری بدهکار و ورشکسته روبرو خواهید شد، پس اگر می خواهید حمایت کنید با نگاهی عمیق حمایت کنید.

این مسئول با بیان این که دولت باز کردن گره مشکلات گردشگری را از سر خود باز کرد، گفت: تحقیقات در دنیا نشان داده که گردشگری تا 2024 به وضعیت مشابه خود در سال 2019 برنمی گردد و دولت ما هم مسلما این مسئله را میداند اما گویا اعتقادی به گردشگری وجود ندارد تا به این صنعت کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی‎عدالتی یا رانت خواری در حمایت های میلیاردی کرونایی دولت

بی‎عدالتی یا رانت خواری در حمایت های میلیاردی کرونایی دولت