مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:002021-07-27سياسي

30 هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر توزیع می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم 30 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع می شود.

- ، محمد رضا میری صبح سه شنبه در نشست ستاد غدیر اظهار داشت: برنامه های متنوعی را به مناسبت عید غدیر خم در سطح استان بوشهر خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از برنامه های فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر در این ایام می توان به فضای سازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حامی یابی برای ایتام با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ علوی و سیره امام علی (ع) اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع بیش از هزار و 300 دستگاه کولر گازی در این ایام خبر داد و بیان کرد: 250 فقره جهیزیه هر یک به ارزش 15 میلیون تومان در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین 28 واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و 500 میلیون ریال، در دهه امامت و ولایت تحویل خانوارهای نیازمند مسکن خواهد شد.

میری بیان داشت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم 30 هزار پرس غذای گرم را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی آماده و میان خانوارهای جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر فلسفه غدیر را خوب درک کنیم و اهداف غدیر را برای جامعه هدف و کارکنان نظام تبیین و تشریح نماییم فرهنگ علوی در جامعه نهادینه شده و رفتار علوی در سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر توزیع می شود

30 هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر توزیع می شود