مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-27سياسي

کلیه آموزش ها در مرکز فنی حرفه ای رایگان است


مدیر مجموعه فنی حرفه ای شهرستان ورامین گفت: در مرکز فنی حرفه ای کلیه آموزش ها رایگان است و به خاطر شرایط کرونا با یک چهارم ظرفیت آموزش ها ارائه می شود.

- ایسنا/تهران مدیر مجموعه فنی حرفه ای شهرستان ورامین گفت: در مرکز فنی حرفه ای کلیه آموزش ها رایگان است و به خاطر شرایط کرونا با یک چهارم ظرفیت آموزش ها ارائه می شود.

احمد دژآهنگ مدیر مجموعه فنی حرفه ای شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: در سال های گذشته جوانان و هنرآموزان فنی ورامینی مجبور بودند ، برای آموزش به شهرستان پیشوا بروند که با اهتمام ویژه امام جمعه موقت و فرماندار ورامین این شهرستان دارای دفتر فنی حرفه ای مستقل شد که تمامی فعالیت ها در داخل شهرستان انجام می شود.

وی مانند دیگر مشاغل کرونا را باعث بوجود آمدن مشکلات دانست و افزود: آموزشگاه های آزاد به خاطر کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارند و متاسفانه دولت نیز حمایت جدی در این خصوص انجام نداد و امید داریم بانک ها برای حمایت از آموزشگاه های فنی حرفه ای تسهیلات وِیژه ارائه دهند.

مدیر مجموعه فنی حرفه ای شهرستان ورامین با ذکر این نکته که پنجاه درصد آموزش ها منجر به اشتغال می گردند تصریح کرد: حدود 90 آموزشگاه فنی حرفه ای در ورامین مجوز فعالیت دارند داریم که در حال حاضر 70 عدد آنها فعال هستند که مشکلات مالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه آموزش ها در مرکز فنی حرفه ای رایگان است

کلیه آموزش ها در مرکز فنی حرفه ای رایگان است