مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-27اقتصادي

فارس باید میزبان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه نفت و گاز باشد


استاندار فارس با بیان این که زنجیره بالادست و پایین دست پتروشیمی بسیار گسترده است، گفت: استان فارس با وجود منابع عظیم نفت و گاز باید میزبان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه پتروشیمی، - ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان این که زنجیره بالادست و پایین دست پتروشیمی بسیار گسترده است، گفت: استان فارس با وجود منابع عظیم نفت و گاز باید میزبان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه پتروشیمی، نفت و گاز باشد.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 5 مرداد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه تولید کیسه های پروپیلن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان این که علی رغم مشکلات موجود برای تامین آب و برق در منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی بزرگ و شهرک خصوصی در شیراز تدابیر خوبی اندیشیده شده است، گفت: آب مورد نیاز واحدهای صنعتی از پساب شیراز تامین می شود و هم اکنون آماده تحویل است.

او ادامه داد: تصفیه خانه شماره دو شیراز در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی شیراز قرار دارد و آب کافی برای واحدها تامین می شود؛ همچنین برای تامین برق، 28 نیروگاه دی جی و 13 نیروگاه بزرگ تولید انرژی در استانپهای فارس و بوشهر مشغول به کار هستند.

استاندار فارس گفت: تولید برق در این استان به مصرف نزدیک است و سرمایه گذاری هایی نیز در حال انجام است که نیروگاه لامرد و استحصال ششصد مگاوات از انرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس باید میزبان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه نفت و گاز باشد

فارس باید میزبان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه نفت و گاز باشد