مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-27سياسي

بدرقه دولت روحانی با کارت زرد مجلس به رحمانی فضلی


کمتر از یک هفته به پایان عمر دولت دوازدهم باقی مانده است اما این موضوع دلیلی بر عدم پاسخگویی وزرای کابینه به سوالات مجلس نیست؛ امروز وزیر کشور برای جواب دادن به سوالی در پارلمان حاضر شد که نتیجه آن کارت زرد دیگری برای رحمانی فضلی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه علنی امروز (5 مرداد) مجلس شورای اسلامی جهت پاسخگویی به سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز حاضر شد؛ پرسش او درباره علت عدم نظارت بر عملکرد شهرداری ها و عدم اجرای مفاد قانون شرایط انتخاب شهرداران بود که پاسخ های رحمانی فضلی نه تنها یوسفی که اکثریت مجلس را نتوانست قانع کنند و وزیر را در روزهای پایانی کاری اش با کارت زرد راهی وزارت کشور کرد.

یوسفی مشکلات خوزستان را نتیجه انتصابات وزیر کشور در این استان برشمرد و از بی توجهی دولت به تعیین اعتبار 500 میلیاردی مجلس برای حل مشکلات خوزستان انتقاد کرد؛ این عضو هیات رییسه مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: نکند شما هم مانند رییس جمهور که اعلام کرده وضعیت مردم خوب است و آنها از عملکرد دولت راضی هستند و این دولت عملکرد بی بدیلی در خوزستان داشته، اقتصاد و استان ها را خوب اداره کرده اید؟! پس انگار ما و مردم باید برای بروز شرایط کنونی از شما عذرخواهی کنیم! در پاسخ رحمانی فضلی با بیان اینکه وزیر کشور در عزل شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه دولت روحانی با کارت زرد مجلس به رحمانی فضلی

بدرقه دولت روحانی با کارت زرد مجلس به رحمانی فضلی