مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-27اقتصادي

الحاق 1350 هکتار به شهرک های صنعتی قم


استاندار قم از الحاق یک هزار و 350 هکتار به اراضی شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: ایجاد و توسعه متوازن نواحی صنعتی استان بویژه در محدوده دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد نیز در دستور کار است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ضرورت ارائه بحث های کارشناسی شده به این کارگروه بیان کرد: برخی از مباحثی که در دستور کار کارگروه قرار می گیرد، همچنان دارای نکاتی مانند نکات حقوقی است که باید در جای خودش حل و فصل شده و سپس در کارگروه مطرح شود.

وی در ادامه بر حمایت و پشتیبانی خود از واحدهای تولیدی تأکید کرد و افزود: هر جا اختلافی بین سازمان های دولتی و مدیران اجرایی با بخش خصوصی و واحدهای تولیدی پیش آید، بنده حامی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی خواهم بود.

استاندار قم همچنین خاطرنشان کرد: تشکیلات اجرایی و دستگاه های نظارتی موظف به مانع زدایی از پیش رویِ واحدهای تولیدی هستند و این امر، یک اصل مسلّم است.

وی در عین حال اضافه کرد: تمام پیگیری ها در استان باید ناظر به استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای حمایت از واحدهای تولیدی بویژه واحدهای موفق در سطح ملی و بین المللی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 1350 هکتار به شهرک های صنعتی قم

الحاق 1350 هکتار به شهرک های صنعتی قم