مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-27سياسي

5 اثر تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد


با حضور معاون راهبری حوزه هنری انقلاب اسلامی آیین رونمایی از 5 اثر تولیدی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

- رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم به مشکلات حوزه هنری اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این نهاد فرهنگی بحث فضای فیزیکی است هر چند معتقدیم فکر انسان ها، ایده ها و خلاقیت هاست که می تواند تحول آفرین باشد اما بحث ساختمان یک سری از ظرفیت ها را تحت تاثیر قرار می دهد و از ما می گیرد.

شریف اسلامی افزود: با وجود اینکه ساختمان مستقل نداریم و در ساختمان هایی نیز که مستقر شده ایم فاقد فضای هنری از جمله سالن پلاتو، نمایش و گالری و.

هستند و مجبوریم از سالن های سایر ادارات استان برای اجرای برنامه ها کمک بگیریم اما این مسئله گاهی برای ما مایه خیر و برکت شد و استراتژی خود را بر این مبنا تعریف کردیم که فاقد فضای فیزیکی هستیم و باید به سمت دیگری برویم به همین خاطر تلاش کرده ایم با تولید اثر و توزیع آن در بستر فیزیکال و فضای مجازی چراغ حوزه را به بهترین نحو ممکن روشن نگه داریم.

وی تصریح کرد: در سال 94 طبق کارنامه ارسالی تعداد آثار تولیدی ما از تعداد انگشتان دست کمتر بود اما بر اساس استراتژی که در سال 95 تعریف کردیم در سال نخست به افزایش تولید آثار پرداختیم و در سال دوم کیفی سازی آثار تولیدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اثر تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

5 اثر تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد