مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-27اجتماعي

افتتاح اورژانس اجتماعی دانش آموزان


خط ملی نماد در کنار سایر ابزارهای حوزه سامانه نماد به ما کمک می کند مدل های مختلف فوریت های روانی و اجتماعی دانش آموزان را در سراسر کشور در قالب یک سیستم یکپارچه فراهم کنیم.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز راه اندازی خط اورژانس اجتماعی دانش آموزان خبر داد و گفت: اورژانس اجتماعی دانش آموزان از جمله زیرساخت های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر برگزار شد، ضمن افتتاح خط ملی نماد گفت: خط ملی نماد با شماره 1570 تحت عنوان اورژانس اجتماعی دانش آموزان از جمله زیرساخت های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است.

وی افزود: خط ملی نماد در کنار سایر ابزارهای حوزه سامانه نماد به ما کمک می کند مدل های مختلف فوریت های روانی و اجتماعی دانش آموزان را در سراسر کشور در قالب یک سیستم یکپارچه فراهم کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: دسترسی آسان به مراکز مشاوره، یکپارچه سازی خدمات مشاوره، به روزآوری روش های جدید و واکنش سریع در فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان از اهداف این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اورژانس اجتماعی دانش آموزان

افتتاح اورژانس اجتماعی دانش آموزان