موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-27اقتصادي

نگرانی همتی نسبت به استقراض از بانک مرکزی و انتشار پول پرقدرت


این نکات را البته پیش از این به نوعی بصورت خصوصی به دولتمردان مستقر تذکر داده ام، اما به دلیل عدم مشاهده تغییر در رویه تصمیمات اقتصادی، بصورت عمومی آنها را منتشر می کنم شاید مؤثر افتد و گره ای از زندگی مردم بگشاید.

- این نکات را البته پیش از این به نوعی بصورت خصوصی به دولتمردان مستقر تذکر داده ام، اما به دلیل عدم مشاهده تغییر در رویه تصمیمات اقتصادی، بصورت عمومی آنها را منتشر می کنم شاید مؤثر افتد و گره ای از زندگی مردم بگشاید.

رییس کل سابق بانک مرکزی نسبت به روند انتشار پول پرقدرت در چهار ماه ابتدای امسال اظهار نگرانی و اعلام کرده که چناچه این روند سریعا تغییر نکند تبعات بزرگی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود آورده است: قصد نداشتم تا پایان دولت دوازدهم نقدی بر سیاست های اقتصادی دولت مستقر داشته باشم.

ولی نگرانی از تأثیر عمیق برخی بی عملی ها که احتمالا به دلیل عدم وجود انگیزه کافی و وجود برخی ناهماهنگی ها در تیم اقتصادی فعلی حادث شده و تبعات ناگوار آن بر معیشت مردم و آینده اقتصاد کشور، ناگزیرم نکاتی را تذکر بدهم.

این نکات را البته پیش از این به نوعی بصورت خصوصی به دولتمردان مستقر تذکر داده ام، اما به دلیل عدم مشاهده تغییر در رویه تصمیمات اقتصادی، بصورت عمومی آنها را منتشر می کنم شاید مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی همتی نسبت به استقراض از بانک مرکزی و انتشار پول پرقدرت

نگرانی همتی نسبت به استقراض از بانک مرکزی و انتشار پول پرقدرت