مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-27اقتصادي

عدم همکاری کشاورزان در کشت پاییزه، مشکل آفرین خواهد بود


استاندار خوزستان خطاب به کشاورزان در بحث آب گفت: خواهش بنده این است که برای کشت پاییزه همکاری شود زیرا عدم همکاری، مشکل آفرین خواهد بود؛ تصمیم بر این است که میزان خروجی آب بر عهده سازمان آب و برق خوزستان و نحوه مصرف آب بر عهده کشاورزان باشد و دولت در توزیع آب دخالت نکند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان خطاب به کشاورزان در بحث آب گفت: خواهش بنده این است که برای کشت پاییزه همکاری شود زیرا عدم همکاری، مشکل آفرین خواهد بود؛ تصمیم بر این است که میزان خروجی آب بر عهده سازمان آب و برق خوزستان و نحوه مصرف آب بر عهده کشاورزان باشد و دولت در توزیع آب دخالت نکند.

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه پیرامون مشکلات کشاورزان حمیدیه که امروز (5 مرداد ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته مشخص شد که میزان بارش ها خیلی کم خواهد بود و در طول فصل بهار نیز میزان بارندگی ها حدود یک و نیم میلیمتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 10 میلیارد متر مکعب از میزان آب ذخیره پشت سدها نسبت به میزان متوسط سالانه که حدود 23 میلیارد متر مکعب بوده، کمتر شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در جلساتی که در گذشته برگزار شدند، میزان حق آبه ها، آب شرب، آب صنعت و آب کشاورزی تقسیم شد و با توجه به خشکسالی خیلی شدیدی که در مقابل آن، ما انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری کشاورزان در کشت پاییزه، مشکل آفرین خواهد بود

عدم همکاری کشاورزان در کشت پاییزه، مشکل آفرین خواهد بود