مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-27سياسي

نمایندگان خوزستان خواستار توقف کامل تمام طرح های انتقال آب شدند


​مجمع نمایندگان استان خوزستان طی بیانیه ای ضمن مطرح کردن درخواست توقف کامل تمام طرح های انتقال آب، یادآور شدند: علی رغم هشدارهای نمایندگان مجلس طی یکسال گذشته در خصوص تنش آبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجمع نمایندگان استان خوزستان با صدور بیانیه ای خواستار توقف کامل تمام طرحهای انتقال آب و رسیدگی به سایر مشکلات استان خوزستان شدند.

در این بیانیه آمده است: سال های متمادی است که مشکلات خوزستان سرلوحه اخبار روز قرار گرفت و مردم ولایتمدار خوزستان با مشکلات عدیده ای از جمله بی آبی، نبود اشتغال، گرانی و تورم دست و پنجه نرم می کنند ولی متاسفانه اقدام موثری برای رفع مشکلات فوق انجام نگرفت.

اکنون که تنش آبی در استان خوزستان به اوج خود رسید نگرانی مردم عزیز استان جدی تر و روز به روز به این نگرانی ها افزوده می شود.

در ادامه آمده است که: علی رغم هشدارهای نمایندگان مجلس طی یکسال گذشته در خصوص تنش آبی، این هشدارها جدی گرفته نشد، اکنون شاهد صدمات جبران ناپذیر در حوزه های مختلف کشاورزی، دامی، محیط زیست و از همه مهم تر آسیب به اعتماد مردم هستیم، لذا مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن هشدار جدی به مسوولان دولتی در رسیدگی فوری به مشکلات استان به ویژه در حوزه آب شرب، کشاورزی و نیاز حوزه دامپروری و محیط زیست و تالاب هورالعظیم به آب به طراحان انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان خوزستان خواستار توقف کامل تمام طرح های انتقال آب شدند

نمایندگان خوزستان خواستار توقف کامل تمام طرح های انتقال آب شدند