مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-27اقتصادي

پلمب 4 واحد عرضه فرآورده های خام دامی در کنگاور به دلیل کشتار غیرمجاز


رییس  اداره دامپزشکی شهرستان کنگاور گفت: کشتار غیر مجاز دام و طیور منجر به پلمب چهار واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی در شهرستان شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس  اداره دامپزشکی شهرستان کنگاور گفت: کشتار غیر مجاز دام و طیور منجر به پلمب چهار واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی در شهرستان شد.

دکتر ناصح کیخسروی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز دام و طیور و کنترل مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، طی بازدیدهای صورت گرفته دو واحد قصابی، یک واحد رستوران و یک واحد مرغ فروشی در سطح شهرستان کنگاور بدلیل کشتار غیر مجاز دام، عدم رعایت نکات بهداشتی و عرضه گوشت و مرغ فاقد هویت و عدم توجه واحدهای متخلف به اخطارهای ارائه شده با همکاری نماینده دادستان، شبکه بهداشت و درمان در معیت پلیس اطلاعات و اماکن پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری گردید.

کیخسروی با اشاره به نظارت و پیگیری مستمر کارشناسان دامپزشکی شهرستان کنگاور در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت افراد جامعه، افزود: خط قرمز دامپزشکی خطای بهداشتی توسط افراد متخلف است که به هیچ عنوان قابل گذشت نیست و با متخلفان برخورد قاطع و جدی برابر قانون خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کنگاور خاطر نشان کرد: با پلمب و جلوگیری از فعالیت این واحدهای غیرمجاز، زمینه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 واحد عرضه فرآورده های خام دامی در کنگاور به دلیل کشتار غیرمجاز

پلمب 4 واحد عرضه فرآورده های خام دامی در کنگاور به دلیل کشتار غیرمجاز