مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-27فرهنگي

انتشار جشنواره قرآنی غدیر


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از «جشنواره قرآنی غدیر» با محوریت قرائت تحقیق آیات مرتبط با واقعه غدیر خم در قرآن کریم خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از جشنواره قرآنی غدیر با محوریت قرائت تحقیق آیات مرتبط با واقعه غدیر خم در قرآن کریم خبر داد.

احمدرضا نداف سه شنبه 5 مرداد گفت: جشنواره قرآنی غدیر با محوریت قرائت تحقیق آیات مرتبط با واقعه غدیر خم در قرآن کریم، با قرائت تحقیق آیات شریفه 3 و 4 سوره مبارکه مائده از صفحه 107 کلام الله مجید، قرائت تحقیق آیات شریفه 67 تا 70 سوره مبارکه مائده از صفحه ی 119 کلام الله مجید است.

او گفت: با توجه به شرایط خاص و به دلیل شیوع ویروس کرونا، در خصوص شیوه برگزاری غیرحضوری مسابقات به اطلاع می رساند که این جشنواره قرآنی ویژه استان فارس و در دو گروه سنی 8 تا 16 سال و16 تا 30 سال ویژه برادران و خواهران و در رشته قرائت تحقیق برگزار می گردد.

رییس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد فارس افزود: هر شرکت کننده یکی از قطعات اعلام شده آیات نورانی 3 و 4 سوره مبارکه مائده/ آیات نورانی 67 تا 70 سوره مبارکه مائده را به اختیار خود انتخاب و مجاز به ارسال صرفاً یک فایل صوتی است و متقاضیان شرکت در جشنواره قرآنی غدیر باید تلاوت خود را در قالب فایل صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جشنواره قرآنی غدیر

انتشار جشنواره قرآنی غدیر