مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-27اقتصادي

دولت الکترونیک به معنای واقعی در کشور اجرا نشده است


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دولت الکترونیک به معنای واقعی در کشور اجرا نشده است، گفت: هنوز ردپای اثربخش دولت الکترونیک در اقتصاد کشور مشاهده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین سلاح ورزی امروز در مراسم اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه ارزیابی و رتبه بندی فعالان کسب و کارهای الکترونیکی توسعه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سازمان مدیریت صنعتی اقدام قابل احترامی است، گفت: واقعیت این است که ما در کشورمان بالاتر از بحث تجارت الکترونیک با مفاهیم و موضوعاتی مثل دولت الکترونیکی و حکمرانی داده ها هم مشکل داریم.

یعنی هنوز در کشور ما به عبارتی علیرغم اینکه قوانین پراکنده و متعددی در حوزه صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ حریم خصوصی تدوین شده است اما در رابطه با اینکه متولی اصلی داده و تنظیم کننده ارتباط بین خدمت دهندگان و خدمت گیران  در این حوزه چه کسانی باشد و  به عبارتی سیاستگذاری دقیقی در بحث حکمرانی داده ها نداریم.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: در اوایل دهه 90 با تدوین سند چشم انداز قرار بود، طی یک برنامه 20 ساله ما در منطقه در بسیاری حوزه ها سرآمد باشیم، این در حالی است که اگر قرار  باشد اثر دولت الکترونیک و آثار برداشته شده است هر چند توسعه این فعالیت ها مستلزم تکمیل حلقه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت الکترونیک به معنای واقعی در کشور اجرا نشده است

دولت الکترونیک به معنای واقعی در کشور اجرا نشده است