مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-27فرهنگي

انتقاد داریوش ارجمند از عدم توجه مسئولان به یک هنرمند پیشکسوت


داریوش ارجمند ضمن درخواست برای رسیدگی به وضعیت درمان مهرزمان فخارمنفرد، هنرمند پیشکسوت نگارگری و تذهیب، از مسئولان انتقاد کرد که بیشتر به هنرمندان مرده اهمیت می دهند تا زنده.

- داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت کشورمان، با انتشار یادداشتی خطاب به وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت و درمان، از آن ها خواست تا به کمک مهرزمان فخارمنفرد، هنرمند سرشناس نگارگری بشتابند که به دلیل کرونا، در کما به سر می برد.

یادداشت داریوش ارجمند به شرح زیر است: جناب آقایان دکتر نمکی و دکتر صالحی؛ با سلام و احترام واقعأ از سر درد و رنج این یادداشت را برای تان می نویسم.

هنرمندی شاخص و درجه یک در حوزه نگارگری به دلیل بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امیر اعلم تهران در حالت کمای مصنوعی با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

استاد مهرزمان فخار منفرد، بانوی هنرمندی است که از گنجینه های هنری کشور است ولی متأسفانه مثل بسیاری از هنرمندان شاخص از موهبت چهره بودن!! برخوردار نیست تا روسای قوا، وزرا و نمایندگان مجلس، صدا و سیما، مطبوعات و… و.

در بیمارستان بر بالینش عکس، فیلم و خبر تهیه کنند و از او بنویسند، سفارش کنند…! البته جا دارد از جناب آقای دکتر نوبخت عزیز معاون محترم رییس جمهور که پیگیر موضوع بوده و همواره در غم و شادی در کنار هنرمندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد داریوش ارجمند از عدم توجه مسئولان به یک هنرمند پیشکسوت

انتقاد داریوش ارجمند از عدم توجه مسئولان به یک هنرمند پیشکسوت