مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-27سياسي

نرم افزار آوای معرفت رونمایی شد/ تولید ترتیل قرآن کریم به شکل تندخوانی «آوای معرفت»


رییس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان از تولید و ضبط ترتیل قرآن کریم به شکل تندخوانی «آوای معرفت» به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و موسسه معرفت به عنوان نخستین گام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان، حجت الاسلام احمد سجادی در آیین رونمایی آوای معرفت مشتمل بر ترتیل قرآن کریم به شکل تندخوانی اظهار کرد: جای مسرت است که همزمان با دهه ولایت و امامت افتخار داریم یک اثر فاخر قرآنی را از پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی رونمایی کنیم.

رییس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: بعد از آنکه نرم افزار زیبای طنین وحی در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد و پس از آن  تولید نمایشی قرآن کریم را شاهد بودیم، بررسی کردیم که شایسته و بایسته است یک سری ترتیل کامل قرآنی مبتنی بر نمادهای ایرانی و فارسی در اصفهان تولید شود.

وی تأکید کرد: بنابراین در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه تصمیم گرفتیم که به سمت تولید یک ترتیل قرآن کریم برخلاف شیوه ها و سبک های گذشته خاص الحان عربی اقدام کنیم.

سجادی افزود: این ترتیل قرآن کریم همراه با ملودی ها و نماهای ایرانی و فارسی است و کاملاً در گام بالا خوانده شده است، توجه به معنی در هنگام خوانده شدن آیات قرن کریم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار آوای معرفت رونمایی شد/ تولید ترتیل قرآن کریم به شکل تندخوانی «آوای معرفت»

نرم افزار آوای معرفت رونمایی شد/ تولید ترتیل قرآن کریم به شکل تندخوانی «آوای معرفت»