مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 21:202021-07-27اقتصادي

شرایط و جزییات وام نوسازی بافت فرسوده در استان اصفهان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده برای اشخاص حقیقی در کلان شهر اصفهان به ازای هر واحد 200 میلیون تومان و در شهرستان ها 140 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، امیر زاغیان اظهار کرد: با توجه به رویکرد نوسازی و بهسازی محلات هدف در بافت فرسوده شهری و ایجاد مشوق ها و امتیازات ویژه در پلاک های فرسوده شهری، سقف تسهیلات نوسازی در این مناطق افزایش یافته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: اعطای تسهیلات در بافت های فرسوده از محل قرارداد عاملیت توأم با بدون سپرده و اوراق ممتاز به اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت های تعاونی مسکن تولیدی جهت احداث واحدهای مسکونی انفرادی و مجتمع (دو واحد و بیشتر) با لحاظ نوع ساخت و صلاحیت حرفه ای سازنده متفاوت است.

وی در ادامه اذعان داشت: اشخاص حقیقی (ساکنان در بافت فرسوده شهری) که بخواهند برای نوسازی مسکن خود در کلان شهر اصفهان اقدام کنند می توانند علاوه بر تسهیلات از محل قرارداد عاملیت 50 میلیون تومانی با نرخ 9 درصد، 30 میلیون تومان از محل منابع بدون سپرده با نرخ 18 درصد و 120 میلیون تومان اوراق ممتاز با نرخ سود 16 درصد استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و جزییات وام نوسازی بافت فرسوده در استان اصفهان

شرایط و جزییات وام نوسازی بافت فرسوده در استان اصفهان