مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-27سياسي

خانواده و روحانیون نقش تعیین کننده در کنترل فرق ضاله دارند


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خانواده و روحانیون نقش تعیین کننده ای در کنترل فرقه های ضاله در جامعه دارند.

- ، حجت الاسلام سیفیایی شامگاه گذشته در نشستی با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در موضوع مقابله با فرق و نحله های ضاله پرداخت، تأمین نیاز معنوی، روحی و عاطفی افراد جامعه را یکی از کارآمدترین ابزار در جلوگیری از جذب در فرق ضاله عنوان کرد و افزود: مقابله با فرق یک ظاهر مستقیم دارد و یک باطن غیر مستقیم.

در واقع اجرای مؤثر این کار از یک طرف؛ تأمین نیاز معنوی و از یک طرف تأمین نیاز روحی و عاطفی افراد را می طلبد که اگر در فضای درست و مناسب انجام شود، جذب افراد در این مسیر بسیار کمتر اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام سیفیایی با تأکید بر نقش مؤثر خانواده و روحانیون در انجام این رسالت مهم بیان کرد: به حمدالله سرعت مبارزه با فرق، شتاب زیادی پیدا کرده و به نتایج بسیار خوبی هم رسیده است که در این میان نباید از نقش خانواده و روحانیون غافل شد.

وی افزود: در خانواده هایی که نیاز معنوی، فکری و عاطفی افراد به خوبی تأمین شود، انحراف و جذب در این مسیر کمتر اتفاق افتاده است و همچنین در تأمین نیاز معنوی افراد در جامعه، این وظیفه روحانیون است که بتوانند نقش مؤثر خود به خوبی را ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده و روحانیون نقش تعیین کننده در کنترل فرق ضاله دارند

خانواده و روحانیون نقش تعیین کننده در کنترل فرق ضاله دارند