مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-28ورزشي

یک روایت غیر حقیقی از فرودگاه، تکواندو و ما مردم زودباور!


در روزهایی که کشورمان در حال و هوای المپیک به سر می برد برخی برای افزایش فالوئر و دیده شدن به دنبال حواشی از کاروان ایران می گردند.

- گروه ورزشی جی پلاس، روز گذشته محسن کیایی بازیگر سینما با ارسال پستی در اینستاگرام عنوان کرد: امروز، تهران، فرودگاه امام خمینی سر صحنه فیلمبرداری بی گناه.

این دختر که می بینید به همراه خانواده اش یکی از قهرمان های المپیکی ماست، ناهید کیانی ، باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران می جنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش رو برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد، حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهری ها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد، باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش می بینید گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه.

این اتفاق در حالی افتاد که ساعاتی بعد و با انتشار عکس های از مراسم استقبال مشخص شد که اتفاق تا آنطور که آقای بازیگر مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روایت غیر حقیقی از فرودگاه، تکواندو و ما مردم زودباور!

یک روایت غیر حقیقی از فرودگاه، تکواندو و ما مردم زودباور!