مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28فرهنگي

باید مراقب بود در عکاس آیینی تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم


با توجه به نقش مهم عکاس آیینی باید مراقب باشیم در این اشاعه فرهنگی با ثبت لحظاتی که ریشه در خرافه و باورهای نادرست دارد، تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم.

- ایسنا/هرمزگان یک مدرس عکاسی گفت: با توجه به نقش مهم عکاس آیینی باید مراقب باشیم در این اشاعه فرهنگی با ثبت لحظاتی که ریشه در خرافه و باورهای نادرست دارد، تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم.

حبیب نجفی دهکردی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به اینکه عکس های اولیه تاریخ عکاسی جز عکاسی مستند اجتماعی است، عکاسی آیینی ایران ریشه در زمان ناصرالدین شاه دارد و عکس هایی از آداب و رسوم و آیین های ایران ثبت شده است.

این مدرس عکاسی با اشاره به این نکته که یک عکاس آیینی علاوه بر داشتن دانش عکاسی، باید مطالعه و درک عمیقی از فرهنگ و آیین منطقه ای که در آن عکاسی می کند داشته باشد، اظهار کرد: عکاس آیینی اشاعه دهنده آیین ها و فرهنگ جامعه است و لحظاتی را ثبت می کند که ماندگار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش مهم عکاس آیینی باید مراقب باشیم در این اشاعه فرهنگی با ثبت لحظاتی که ریشه در خرافه و باورهای نادرست دارد، تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم.

نجفی دهکردی اظهار کرد: در عکاسی مستند اگر زمان مناسبی در مکان مناسبی باشید و کمی هم شانس چاشنی کار عکاس شود نور محیط می تواند بسیار موثر باشد اما معمولا ما امکان و یا فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب بود در عکاس آیینی تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم

باید مراقب بود در عکاس آیینی تبلیغ ضد فرهنگ ها نکنیم