مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28سياسي

جهانی شدن اورامانات به ارتقای امنیت و توسعه فرهنگی منطقه می انجامد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به ثبت رسیدن اورامانات را در کمیته میراث جهانی ابتدای راه توسعه اجتماعی و فرهنگی منطقه دانست و گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به ثبت رسیدن اورامانات را در کمیته میراث جهانی ابتدای راه توسعه اجتماعی و فرهنگی منطقه دانست و گفت: با جهانی شدن منطقه اورامانات، مولفه ها و شاخص های امنیتی و اجتماعی این منطقه ارتقا پیدا خواهد کرد.

حسین خوش اقبال در گفت و گو با ایسنا، ثبت جهانی اورامانات را یادگار ماندگار دولت برای استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این فرصتی کم نظیر برای توسعه منطقه اورامانات از مسیر گردشگری است که می تواند به تقویت فرهنگی، اجتماعی و در نتیجه ارتقای امنیت و شکوفایی منطقه بیانجامد.

وی با اشاره به ویژگی های جغرافیایی و فرهنگی اورامانات گفت: ثبت جهانی این مناطق، موجب تمرکز و حساسیت جهانی نسبت به اورامان می شود و جامعه فرهنگی با ظرفیت بین المللی برای حفظ و تقویت این میراث ارزشمند بشری تلاش خواهند کرد.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: می طلبد نخبگان، اصحاب اندیشه و قلم، رسانه ها و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان در قبال این رویداد کم نظیر ورود داشته و به برجسته شدن هر چه بیشتر این موضوع و راه های تقویت آن همت بگمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی شدن اورامانات به ارتقای امنیت و توسعه فرهنگی منطقه می انجامد

جهانی شدن اورامانات به ارتقای امنیت و توسعه فرهنگی منطقه می انجامد