مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-28سياسي

چالش های پیش روی تحقیقات واکسن های ایرانی


چیزی که در مورد واکسن های داخلی مهم است این است که بتوانیم به دور از فشارهای غیر علمی یک فرآیند علمی محض را شاهد باشیم تا با نگاهی به مشکلات کشور و نیاز کشور ایمن ترین واکسن را در اختیار ما قرار بدهند.

- در یک نشست مجازی پژوهشگران کمیته اخلاق در پژوهش و نمایندگان شرکت های واکسن سازی ایرانی چالش های پیش روی واکسن های ایرانی کووید-19 را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مجازی چالش های پیش روی اجرای فاز سه مطالعات بالینی واکسن های ایرانی کووید-19 توسط کمیته ملی اخلاق در پژوهش و با حضور دکتر فرید نجفی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر احسان شمسی گوشکی؛ دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش، دکتر فتوحی عضو کمیته ملی اخلاق در پژوهش و نمایندگانی از سازمان غذا و دارو، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری و نمایندگان شرکت های واکسن سازی برکت، انستیتو پاستور، سیناژن، واکسن رازی و فخرا عصر روز گذشته( سه شنبه، 5 مرداد ماه) برگزار شد.

دکتر نجفی در این مراسم با اشاره به وضعیت کووید-19 در کشور، شرایط پیک پنجم، پوشش واکسیناسیون در کشور و همچنین پایان دولت دوازدهم و تغییرات دولت، گفت: بررسی ها حاکی از این است که تاکنون برای مدیریت کرونا داروی موثری شناخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیش روی تحقیقات واکسن های ایرانی

چالش های پیش روی تحقیقات واکسن های ایرانی