مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-28اجتماعي

مهارت آموزی سالانه 25 هزار یزدی در مراکز فنی و حرفه ای استان


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد از آموزش مهارتی سالانه قریب به 25 هزار نفر در مراکز فنی و حرفه ای استان اعم از مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد از آموزش مهارتی سالانه قریب به 25 هزار نفر در مراکز فنی و حرفه ای استان اعم از مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد خبر داد.

حمیدرضا فراشاهی به مناسبت هفته ملی مهارت آموزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مهارت آموزی در کشورمان یک موضوع ناشاخته نیست از دیرباز تحت عناوینی مانند استاد - شاگردی مورد توجه نسل ها بوده است به طوری که اکنون به عنوان باور عمومی در بخش های مختلف مورد توجه است.

وی با اشاره به بهره مندی سالانه 25 هزار نفر از آموزشهای مهارتی مراکز فنی و حرفه ای استان، گفت: سازمان فنی و حرفه ای بیش از پنج هزار استاندارد آموزشی در کشور تدوین کرده که در استان یزد حدود 430 حرفه در مقاطع مختلف در قالب 16 مرکز دولتی و 396 آموزشگاه آزاد به متقاضیان مهارت آموزش داده می شود.

فراشاهی از تعریف 18 گروه هدف برای آموزشهای فنی و حرفه ای با توجه به گستردگی استانداردهای آموزشی این سازمان خبر داد و این گروه های هدف را شامل دانشجویان، دانش اموزان، سربازان وظیفه، زندانیان، معلولان، زنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی سالانه 25 هزار یزدی در مراکز فنی و حرفه ای استان

مهارت آموزی سالانه 25 هزار یزدی در مراکز فنی و حرفه ای استان