مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-28ورزشي

مجمع فوق العاده هیئت ورزشی نابینایان لرستان برگزار و دست افراد نابینا سپرده شود


جمعی از ورزشکاران ، مربیان و داوران نابینا و کم بینا استان لرستان با تشکیل کمپینی در فارس من خواستار واگذاری مسؤولیت اداره ورزش نابینایان لرستان به خودشان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جمعی از ورزشکاران ، مربیان و داوران نابینا و کم بینا استان لرستان با تشکیل کمپینی در فارس من خواستار واگذاری مسؤولیت اداره ورزش نابینایان لرستان به خودشان شدند.

متن این نامه که به امضای اعضا نیز رسیده است، یه شرح زیر است: ریاست محترم فدراسیون نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران باسلام احتراماً، بدین وسیله امضاء کنندگان برگه ذیل ورزشکاران ، مربیان و داوران نابینا و کم بینا استان لرستان با توجه به عدم کارایی و عملکرد مناسب هیأت وزش های نابینایان و کم بینایان استان لرستان که بخشی از آن در ذیل ذکر شده است خواهشمندیم دستور فرمایید بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

عدم داشتن برنامه اجرایی برای اداره هیأت عدم اطلاع رسانی در برنامه های مختلف جهت شرکت ورزشکاران، مربیان و داوران در برنامه های مختلف قطع ارتباط با تمامی مجموعه هیأت و گذاشتن فردی رابط جهت انتقال خواسته های نابینایان و کم بینایان سوء استفاده های سریع از نام و اعتبار افراد نابینا و کم بینا جهت ارتقاء فعالیت های شخصی مانند ضبط برنامه ها ناامیدی در بین کلیه نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع فوق العاده هیئت ورزشی نابینایان لرستان برگزار و دست افراد نابینا سپرده شود

مجمع فوق العاده هیئت ورزشی نابینایان لرستان برگزار و دست افراد نابینا سپرده شود