مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-28سياسي

تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی در مشهد


رییس کل دادگستری خراسان رضوی از تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی در مشهد به منظور تسریع در اجرای حکم مفسدان اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی از تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرایم و برخورد با مفاسد اقتصادی در مشهد خبر داد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این زمینه گفت: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضاییه و همچنین دادستانی کل کشور و با هدف پیشگیری از وقوع جرایم مهم اقتصادی و مقابله با جرایم خاص، تشدید در برخوردها، تسریع در تعقیب، تحقیق، رسیدگی و اجرای احکام اینگونه پرونده ها مجموعه ای از شعب در سطوح مختلف دادرسی برای رسیدگی های ویژه تعیین شدند.

وی افزود: بر این اساس و با هدف پیوستگی در اقدامات در زمینه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی تعداد 4 شعبه بازپرسی، شعبه اظهار نظر، با نظارت مستقیم یکی از معاونان دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در نظر گرفته شد.

صادقی متذکر شد: همچنین یک شعبه دادگاه کیفری 2 مشهد در محل دادگاه انقلاب اسلامی، یک شعبه دادگاه کیفری یک و نیز یک شعبه از شعب دادگاه تجدید نظر در ستاد دادگستری خراسان رضوی بدین منظور مستقر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی در مشهد

تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی در مشهد