مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-28سياسي

تحلیل واقعه بزرگ غدیر در کتاب «جانشین پیامبر»


کتاب «جانشین پیامبر»، تازه ترین اثر آیت الله جاودان دربردارنده برخی نقاط درخشان زندگی امیرمومنان علی (ع) از زمان ولادت ایشان تا اندکی پس از شهادت پیامبر(ص) است.

- کتاب جانشین پیامبر ، تازه ترین اثر آیت الله جاودان دربردارنده برخی نقاط درخشان زندگی امیرمومنان علی (ع) از زمان ولادت ایشان تا اندکی پس از شهادت پیامبر(ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب جانشین پیامبر اثر آیت الله محمدعلی جاودان است که از سوی مؤسسه ایمان ماندگار گردآوری و توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه به چاپ رسیده است.

همانطور که از نام کتاب بر می آید نویسنده به دنبال تحلیل واقعه بزرگ غدیر در کتاب جانشین پیامبر است و این کار را با احادیث و روایاتی که از سوی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) بیان شده دنبال می کند.

بسیاری از ما در جلسات مذهبی، از خطبای محترم مطالبی در فضلیت پیامبر و اهل بیت مکرمشان علیهم السلام می شنویم.

اما بحث بر سر این است که آیا سخنانی که روی منبر گفته می شود، تنها متناسب با فضای حاکم بر قشر مذهبی جامعه است یا آنقدر مستدل و مستند بیان می شود که قابلیت عرضه در هر جایی را دارد؟ آیا آنچه در یک جلسه مذهبی عنوان می شود، آنقدر محکم هست که بتواند در یک پژوهش معتبر علمی هم درج شود یا در گفت وگوی حکیمانه با مخالفین هم قابلیت طرح دارد؟ آیت الله محمدعلی جاودان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل واقعه بزرگ غدیر در کتاب «جانشین پیامبر»

تحلیل واقعه بزرگ غدیر در کتاب «جانشین پیامبر»