مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-28اقتصادي

ظهور فرصت های شغلی جدید در دوران کرونایی


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: ویروس کرونا یک تحرک خاصی در بحث کسب و کار مجازی ایجاد و فرصت های شغلی جدیدی را به جامعه معرفی کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: ویروس کرونا یک تحرک خاصی در بحث کسب و کار مجازی ایجاد و فرصت های شغلی جدیدی را به جامعه معرفی کرد.

محمدرضا انصاری ظهر امروز (6 مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان برگزار شد، با بیان اینکه اثرگذاری آموزش های مهارتی و تحقق آن زمان بر و دیر بازده بوده و طی چند سال آینده تاثیر آن مشاهده خواهد شد، اظهار کرد: اکثر افراد پس از کسب مهارت وارد بازار کار می شوند و 90 درصد افراد دارای مهارت حرفه ای شاغل هستند.

وی در رابطه با خسارت کرونا به آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان زنجان، افزود: آموزشگاه های فنی و حرفه ای در شرایط کرونایی آسیب دیده اند و تسهیلات کرونایی ارائه شده به این آموزشگاه ها کمتر از میزان آسیب های وارده به آنان بود.

این مسئول با بیان اینکه عمده وظایف تعیین شده و اهداف امروز، شناسایی مشاغل جدید و استانداردسازی آن ها است، تصریح کرد: اگر کودکان از سن پنج سالگی مهارت آموزی داشته باشند، در آینده به فردی کارآفرین و شاغلان ماهری تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور فرصت های شغلی جدید در دوران کرونایی

ظهور فرصت های شغلی جدید در دوران کرونایی