مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-28سياسي

برگزاری مراسم اهدای 400 سری جهیزیه در استان فارس


در آستانه عید سعید غدیرخم و به میزبانی سپاه فجر و با حضور مسئولان ارشد استان فارس، آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان استان فارس در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس در آستانه عید سعید غدیرخم و به میزبانی سپاه فجر و با حضور مسئولان ارشد استان فارس، آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان استان فارس در شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان گفت: همزمان با دهه ولایت بیش از 30 هزار بسته معیشتی در سراسر فارس توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه فارس، سردار یدالله بوعلی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با هدف حل مشکل کم آبی در نقاط محروم استان فارس بیش از 2000 تانکر آب ساخته شده است و به اقشار نیازمند اهدا می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد که تعداد 300 دستگاه تانکر آب همزمان با عید سعد غدیرخم به نقاط محروم فارس ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم 400 سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس اهدا می شود و بیش از 60 زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تاکنون 14 مرحله رزمایش کمک های مومنانه در فارس اجرا شده است، گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا در مجموع بیش از 3 میلیون بسته معیشتی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اهدای 400 سری جهیزیه در استان فارس

برگزاری مراسم اهدای 400 سری جهیزیه در استان فارس