مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-28پزشكي

گسترش واکسیناسیون انتظار به حق مردم استان است


استاندار قم گسترش و توسعه واکسیناسیون را انتظار به حق امروز مردم استان دانست و تأکید کرد: همه دستگاه های استان بویژه مراکزی که امکانات بهداشتی و درمانی در اختیار دارند باید در این زمینه همراه و همگام دانشگاه علوم پزشکی استان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با شفاف اعلام کند.

سرمست با تقدیر از پشتیبانی های مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم، حوزه های علمیه، خیّرین حوزه سلامت و همه نهادهای و سازمان ها در موضوع مبارزه با کرونا اظهار کرد: این حمایت ها را باید قدر دانست، ضمن آن که انتظارات موجود هم باید بدون لکنت زبان مطرح و پیگیری شود.

استاندار قم انتظار امروز و به حق مردم استان را در گسترش و توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا عنوان کرد و یادآور شد: افزایش گروه های سنّی جهت واکسینه شدن، توجه به اقشار آسیب پذیر و پُرخطر در امر واکسیناسیون، گسترش پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون و تلاش حداکثری برای تأمین واکسن مورد نیاز در استان بویژه واکسن ایرانی از جمله برنامه هایی است که باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی در عین حال اذعان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای استانی بویژه نهادهای و دستگاه هایی که دارای امکانات بهداشتی و درمانی هستند موظفند تا امکانات خود را برای مبارزه حداکثری با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش واکسیناسیون انتظار به حق مردم استان است

گسترش واکسیناسیون انتظار به حق مردم استان است