مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-28ورزشي

تقاضای مجدد سادات از مردم؛ امسال هم خواهشا 8 صبح درب خانه ما را نزنید!


باور کنید هنوز هم هستند کسانی که اصرار دارند این سنت را ترک نکنید! راستش می گویند که همین الان همه جا باز است و از شهربازی و باشگاه های ورزشی و اماکن مختلف، - تقاضای مجدد سادات از مردم؛ امسال هم خواهشا 8 صبح درب خانه ما را نزنید! ایسنا/قم این سید قمی اظهارکرد: باور کنید هنوز هم هستند کسانی که اصرار دارند این سنت را ترک نکنید! راستش می گویند که همین الان همه جا باز است و از شهربازی و باشگاه های ورزشی و اماکن مختلف، چرا خانه شما باید بسته باشد؟ واقعا نمی توانیم پاسخ قانع کننده ای به این دوستان بدهیم.

  همیشه در روز عید غدیر در قم ولوله ای است.

از ابتدایی ترین ساعت صبح مردم قم بر اساس یک سنت و دیرینه شال و کلاه کرده و برای شادباش عید مبارک و عزیز غدیر خم خود را به منزل سادات می رسانند.

این رسم فقط برای بزرگترها نیست، کودکان و نوجوانان پر مخاطب ترین گروه سنی این جریان بودند زیرا گروه گروه درقالب خانوادگی یا دوستانه به منزل سادات رفته و ضمن تبریک این روز از شیرینی جات و میوه و پذیرایی های سادات بهره می بردند و مختصری عیدی هم دریافت می کردند و منزل بعدی هم به همچنین.

این خاطرات شیرین باعث می شود که بسیاری از مردم به یاد گذشته همیشه سعی کنند این عید را با حضور در خانه حداقل 7 سید جشن بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای مجدد سادات از مردم؛ امسال هم خواهشا 8 صبح درب خانه ما را نزنید!

تقاضای مجدد سادات از مردم؛ امسال هم خواهشا 8 صبح درب خانه ما را نزنید!