مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-28پزشكي

تاثیر زردچوبه بر مهار کرونا ثابت شد


استاد گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پیشگیری از کرونا، مصرف گیاهان دارویی مثل زردچوبه، زنجبیل، چایی بِه، دارچین، مصرف یک قاشق چایخوری سیاه دانه و عسل و استفاده از گیاه اکیناسه را توصیه کرد.

- استاد گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛ در قالب اجرای یک طرح پژوهشی در این دانشگاه، اثر زردچوبه در پیشگیری از کرونا اثبات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ پروانه صانعی افزود: زردچوبه از جمله گیاهان دارویی است که اثر آن بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کرونا و بهبود بیماری کووید در قالب یک طرح پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تایید شد.

وی با بیان اینکه مصرف غذاهای سَبُک، بخارپز و آبدار پس از واکسیناسیون کرونا توصیه می شود و از هرگونه مصرف غذاهای سرخ کردنی و سنگین باید پرهیز شود، اضافه کرد: افرادی که در مقابل کرونا واکسینه شده اند باید از مصرف چای، قهوه و مواد کافیین دار خودداری کنند و به مصرف میوه ها و سبزیجات آبدار روی آورند.

صانعی برای پیشگیری از کرونا، مصرف گیاهان دارویی مثل زردچوبه، زنجبیل، چایی بِه، دارچین، مصرف یک قاشق چایخوری سیاه دانه و عسل و استفاده از گیاه اکیناسه را توصیه کرد و افزود: در ایام کرونا، بدن نیاز زیادی به مصرف انواع ویتامین ، مواد معدنی و رژیم غذایی متنوع و متعادل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر زردچوبه بر مهار کرونا ثابت شد

تاثیر زردچوبه بر مهار کرونا ثابت شد