مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-28سياسي

هیات های تحقیق حریم شخصی افراد را ازحریم اداری تفکیک کنند


مدیر کل هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم گفت: از هیأت ها و گروه های تحقیق درخواست دارم حریم شخصی افراد را از حریم اداری تفکیک کنند.

- به نقل از وزارت علوم، ابراهیم ابراهیمی در نشست هم اندیشی کارگزاران امر رسیدگی به تخلفات اداری که به صورت مجازی برگزار شد، پس از تبریک فرا رسیدن عید سعد غدیر، با تشریح یکی از بیانات حضرت علی علیه السلام به موضوع بحث جلسه پرداخت و خطاب به هیأت های نظارت و تحقیق اظهار داشت: در محیط دانشگاه به گونه ای با دانشگاهیان معاشرت داشته باشید که اگر حکم عضویت شما تمدید شد خوشحال باشند و اگر تمدید نشد ناراحت شوند.

وی همچنین به مسئله پیشگیری از وقوع تخلف پرداخت و گفت: اصل را بر برائت بگذارید و در حفظ اسرار متهمین بکوشید و حریم شخصی افراد را از حریم اداری تفکیک نمایید.

ابراهیمی همچنین در سخنان خود، ماده 33 آیین نامه اجرایی و تبصره 1 ماده 22 قانون را برای اعضای هیأت نظارت تبیین کرد و در ادامه به سوالات آنان پاسخ داد.

در ادامه این نشست دکتر مجید فرخی رییس امور سلامت اداری و دبیر هیأت عالی نظارت گفت: آنچه که قبل از همه باید مورد بررسی قرار گیرد بحث صلاحیت هیأت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های تحقیق حریم شخصی افراد را ازحریم اداری تفکیک کنند

هیات های تحقیق حریم شخصی افراد را ازحریم اداری تفکیک کنند