مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-28سياسي

بسیج همگانی برای توسعه واکسیناسیون در قم


معاون دادستان قم خواستار بسیج همگانی همه مسؤولان استان برای توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله مسلم خانی در نشست امروز ستاد مبارزه با جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: به هر حال باید پذیرفت که در شرایط بد اقتصادی، امکان فشار بیشتر بر مردم برای إعمال محدودیت و یا تعطیلی واحدهای صنفی نیست و از این رو اهمیت گسترش واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بیشتر خود را نشان می دهد.

معاون دادستان قم با بیان اینکه مجموعه نظارتی و قضایی استان برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان است خاطر نشان کرد: البته تاب آوری مردم نیز نسبت به رعایت پروتکل ها و بویژه با توجه به طولانی شدن دوره شیوه بیماری کم شده و این، یک واقعیت است.

وی ادامه داد: بر این اساس، اولویت نخست امروز، گسترش و توسعه واکسیناسیون برای کاهش جدی فوتی های کرونایی و کنترل موج جدید این بیماری است که باید در دستور کار باشد.

مسلم خانی همچنین گفت: از این رو، همت همه مسؤولان استان باید بر بسیج همگانی برای گسترش واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل ها متمرکز باشد.

معاون دادستان قم در عین حال تصریح کرد: اگر برخی افراد بخواهند خللی در امر واکسیناسیون هم استانی های عزیز ایجاد کنند، قطعا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همگانی برای توسعه واکسیناسیون در قم

بسیج همگانی برای توسعه واکسیناسیون در قم