مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-28اجتماعي

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ظرفیت های گردشگری کشاورزی برای توسعه پایدار روستاهای استان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی در جلسه با رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه از ظرفیت های گردشگری کشاورزی برای توسعه پایدار روستاهای استان استفاده می شود، افزود: این استان از تنوع آب و هوایی و اقلیمی برخوردار است و در بخش هایی از استان کویر، بخش هایی کوهستان و در برخی مناطق هم جنگل وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: هر کدام از این مناطق استان نیز با توجه به ویژگی های آب و هوایی و اقلیمی، کشاورزی خاص خود را دارد که بهره مندی روستاییان از گردشگری کشاورزی می تواند موجب رشد اقتصادی آن ها شود.

وی تصریح کرد: ورود گردشگران به روستاها رونق کسب و کار روستاییان را در پی دارد و علاوه بر این به ماندگاری مردم در روستا و جلوگیری از مهارت به شهرها نیز کمک می کند.

موسوی با اعلام آمادگی برای توسعه روستاها مبتنی بر گردشگری کشاورزی اظهار کرد: باید زنجیره ای از تولید، فروش و مصرف محصولات روستاییان خراسان رضوی در تاسیسات گردشگری استان ایجاد شود و شرایطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی

توسعه پایدار روستاهای خراسان رضوی با گردشگری کشاورزی